The Framing Street Journal 2


20220629_framing-street-2.jpg


Download :
LOVE OF BEAUTY IS TASTE. THE CREATION OF BEAUTY IS ART. 

De tijd vliegt en het is al een jaar geleden dat onze eerste uitgave van “THE FRAMING STREET JOURNAL” verscheen. Wij kregen toen vele enthousiaste reacties. Daarom willen we met deze tweede editie het ambacht van lijstenmaker verder in het daglicht plaatsen en de eindconsumenten laten zien hoe inspirerend de wereld van inlijstingen kan zijn. 

Het verheugt ons dat er dankzij uw creatieve inspanningen heel wat beweegt in de inlijstbranche en de decoratiesector. Meer en meer mensen ontdekten de voorbije twee jaar welke toegevoegde waarde inlijstingen betekenen in de huiselijke sfeer of in gerichte tentoonstellingen.
Tijdens de pandemie zijn mensen op ontdekkingstocht gegaan en kregen ontelbare musea, galeries en interieurzaken bezoek van een onbekend publiek. Heel wat personen zijn zelf aan de slag gegaan met verf en borstel, niet alleen om hun interieur op te frissen, maar ook om hun artistieke talent naar boven te halen. 

Het streefdoel van Eurolijsten is om verder te bouwen op deze ontwikkeling en u met nieuwe lijsten en andere benodigdheden te ondersteunen om uw vak de plaats te geven die het verdient. 

Ik ben terecht trots op de realisaties van onze klanten die te zien zijn in etalages, in gebouwen of op tentoonstellingen, bij particulieren, vrienden en kennissen en op sociale media met de vele likes :). 

Ik wens u veel leesplezier met deze tweede editie.

Patrick De Ruyck
Managing Director Eurolijsten